Πρώτη Ελληνική Συνδιάσκεψη για τη Μετασχηματίζουσα Μάθηση, 5 και 6 Μαΐου 2018
Η Πρώτη Συνδιάσκεψη του Δικτύου έχει στόχους: α) την ανάδειξη των αρχών και των χαρακτηριστικών της θεωρίας της Μετασχηματίζουσας Μάθησης, β) την παρουσίαση πρακτικών εφαρμογών της στο σχολείο και στην εκπαίδευση ενηλίκων, γ) την παρουσίαση του έργου σημαντικών στοχαστών της Μετασχηματίζουσας Μάθησης. Για περισσότερες πληροφορίες δείτε εδώ. Για να εγγραφείτε παρακαλούμε πατήστε εδώ. Δείτε το…
Details

