Κείμενα για τη Σχολική Εκπαίδευση
- Η εκπαίδευση ως ανάπτυξη, J. Dewey
- Οι ρητές και λανθάνουσες επιμορφωτικές ανάγκες των εκπαιδευτικών, Δ. Βεργίδης
- Ανάπτυξη της Δημιουργικότητας, Κριτικής Σκέψης, Συνεργατικότητας, Α. Κόκκος
- Η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στην Ελλάδα ως διάσταση της εκπαιδευτικής πολιτικής, Δ. Βεργίδης
- Οι επιμορφωτικές ανάγκες των νεοδιόριστων δασκάλων, Θ. Βαλμάς & Δ. Βεργίδης
- Η εκπαιδευτική βιογραφία ως εργαλείο αναστοχασμού των εκπαιδευτικών, Γ. Κουλαουζίδης & Κ. Παζιώνη- Καλλή
- Η διεργασία συμβολαίου για τις σχέσεις στη σχολική τάξη, Δ. Σακκάς & Γ. Μπαρδάνης
- Η αλλαγή μέσα από τη σχέση: Ένα διεπιστημονικό μοντέλο για την αξιοποίηση της ομάδας στην εκπαίδευση, Γ. Γουρνάς
- Ο ρόλος των νέων τεχνολογιών και η ανάδειξη των ψηφιακών κοινωνικών δεξιοτήτων (e-social skills) στην κοινωνία της γνώσης, Π. Αναστασιάδης
- Η εισαγωγική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης: Συμβατικά ή εξ αποστάσεως προγράμματα, Π. Βασάλα & Γ. Μότσιος
- Συνεχιζόμενη εκπαίδευση και επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών, Σ. Παπαδάκης και Ι. Φραγκούλης
- Παρουσιάσεις στην Ημερίδα “Καινοτόμες Εκπαιδευτικές Πρακτικές στο Σχολείο”, Εισηγήσεις Συνεδρίου
Κείμενα για τα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας
- Οι στρατηγικές δράσης των Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας- Το θεσμικό πλαίσιο και η συμβολή των διευθυντών, Δ. Βεργίδης
- Σχολεία Δευτέρης Ευκαιρίας: Ποσοτική αύξηση και εσωτερική εκπαιδευτική πολιτική, Δ. Βεργίδης