- Η Μέθοδος “Μετασχηματίζουσα Μάθηση μέσα από την Τέχνη”, Αλέξης Κόκκος (2014)
- Φαντασία, επιτεύγματα και το απροσδόκητο, Maxine Greene, Εκπαίδευση Ενηλίκων, τ.19
- Η θεωρία του ακροατή, Theodor Adorno & Georges Simpson, Εκπαίδευση Ενηλίκων, τ.18
- Ο χώρος ως εργαλείο, Peter Brook, Εκπαίδευση Ενηλίκων, τ.15
- Transforming Learning through art, Αλέξης Κόκκος (LLinE, 2013)
- Critical Thinking in Older Adult Education: The Contribution of Aesthetic Experience, Αλέξης Κόκκος (2014)
- Κριτικός Στοχασμός και Τέχνη στην Εκπαίδευση, Αλέξης Κόκκος (μαζί με τη Γ. Μέγα), Εκπαίδευση Ενηλίκων, τ. 12; 2007, σ. 16-21.
- Transformative Learning Through Aesthetic Experience: Towards a Comprehensive Method, Αλέξης Κόκκος, Journal of Transformative Education, v. 8: 2010, σ. 153-177.
- The Use of Aesthetic Experience in Unearthing Critical Thinking, Αλέξης Κόκκος (Το κείμενο που θα κατεβάσετε εδώ αποτελεί τη βάση του κεφαλαίου που πρόκειται να δημοσιευτεί στο βιβλίο του P. Mayo, Learning with Adults, A Reader στις εκδόσεις Sense).
- The Contribution of Aesthetic Experience in Transformative Learning and Bildung, Αλέξης Κόκκος, εισήγηση στο Freiburg
- Μετασχηματίζουσα Μάθηση μέσα από την Αισθητική Εμπειρία: Θεωρητικό Πλαίσιο και Μέθοδος εφαρμογής, Αλέξης Κόκκος, Εκπαίδευση Ενηλίκων, τ. 19.
